Wednesday 5 December 2012

KK taxi service

kinabalu Taxi Service

 Seorang Nurse, Ratna menahan teksi. Sedang dalam perjalanan... Pemandu Taxi asyik memerhatikan Nurse itu melalui cermin tengahnya..Merasa kehairanan... Nurse itu bertanya...

"Encik.. kenapa encik melihat saya begitu ??"
Pemandu Taxi tersenyum malu dan berkata...
" Sebenarnya... saya selalu berfantasi....maaf ya... saya sangat ingin mencium seorang Nurse..."

"Oh begitu!! tak der masalah... encik boleh mencium saya.. kalau itu memang memberikan ketenangan buat encik... tapi saya ada syarat iaitu encik mesti masih single" kata Nurse...
Pemandu Taxi gembira dan berkata...
"iya...iya, saya masih single".

Kemudian teksi itu diberhentikan di jalan sepi...pemandu Taxi terus mencium nurse itu selama 2 minit... kemudian mereka pun meneruskan perjalanan kembali.

Tiba-tiba pemandu Taxi itu menangis teresak-esak sambil berkata...

"Maafkan saya cik... saya merasa bersalah... sebenarnya saya sudah berkahwin".

Mendengar penerangan itu Ratna tersenyum bijak dan berkata...

"Sudahlah encik Taxi... tidak ada apa-apa yang perlu di bimbangkan... Saya juga bersalah. Saya juga bukanlah seorang Nurse... saya adalah seorang bapok yang kebetulan dalam perjalanan menuju ke pesta pakaian beragam"

Taxi kinabalu: cerita ini adalah rekaan semata-mata dan tiada kena- mengena dengan orang masih hidup atau sudah mati :D

hendak menggunakan perkidmatan teksi di kawasan kota kinabalu?
telefon atau sms kami di talian 017 832 5898

No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan pertanyaan anda di sini.
teksi KK sedia untuk membantu anda.